Friday 18 April 2008

Jualan Pertama

Beberapa hari lepas, saya telah menjual Formula 1 dan Formula 3 kepada seorang pengguna di Taman Sri Putra. Encik D baru menggunakan produk Herbalife selama 2 minggu dan telah kehabisan stok.

Pada petang itu, beliau telah menghubungi saya untuk membeli Formula 1 n Formula 3. Rupa2nya, beliau bekerja di Putrajaya dan tidak mempunyai masa untuk mengorder produk tersebut.

Syukur, saya berjaya mendapatkan barang2 yang dipinta untuk beliau walaupun on short notice. Saya bertanya dengan Mr D, sudah berapa lama dia menggunakan Herbalife. Katanya, sudah 2 minggu dan telah turun 5 kilo :-) .. dan beliau memang mengikut jadual pemakanan yang disyorkan.

Kepada rakan2 semua, memang boleh kita menurunkan berat badan dengan selamat dan efektif, tanpa pil dan lapar.

Jika ingin membeli produk Herbalife, jangan segan2, hubungi saya di 012 3113124.

No comments: