Tuesday 2 September 2008

Permulaan Baru

Salam mesra.

Blog ini hidup kembali. Pada bulan Ramadhan, anda masih boleh mengamalkan Herbalife dengan jayanya. Malah, inilah masa untul lebih senang untuk menurunkan berat badan anda. Di bawah ini, dipastekan jadual puasa untul pengguna Herbalife.


Ada apa2 pertanyaan mengenai Herbalife, jangan malu2 call / sms saya ...

--- 120

2 comments:

Anonymous said...

nak tanya la...saya ni pengguna HL..dari bulan 5 tahun 2008..saya dapat tahu benda ni pon melalui rakan saya..tapi masalahnyer..dari bulan 5 hingga la bulan pose berlalu..berat saya..5 bulan la hanya turun 5 kilo...bulan pose..saya tak makan banyak..mengikut menu yang di sarankan..berbuka pose..cuma kekadang tauhu bakar, sata,popia basah..satu menu satu hari..kenapa yer...leh explain tak?

Azmir Ismail said...

Terima kasih kerana memberi pandangan, cik Anonymous. Saya presume cik la ye. Kalau sejak bulan 5, jadi secara purata 1 kg sebulan sekarang cik telah turun berar badan. Buat pengetahuan cik, seperti saya maklumkan pada pelanggan2 saya,kesan penggunaan Herbalife berbeza daripada individu ke individu. Mungkin bagi cik, kesannya sebegitu. Juga adalah penting peranan agen Herbalife cik, di mana dia boleh memantau penggunaan Herbalife cik, untuk menjawab soalan-soalan seperti ini.

Saya syorkan cik pantau juga pemakanan in between meals, sepert snek dan sebagainya. Juga, jgn tinggalkan peggunaan teamix, kerana teamix adalah salah satu komponen program Herbalife.